جک بالابر ریلی

اخبار و مقالات تخصصی در حوزه بالابر ریلی

جک بالابر ریلی

بالابر ریلی یا ستونی یکی انواع بالابرهای هیدرولیکی میباشد که خرید آن در بهبود و سرعت کارایی کارهای تعمیر و مراقبت بشدت توصیه میشود که در خرید آن باید به نکاتی از قبیل نوع کاربری ، انواع آن، تعداد اپراتور قابل استعمال، قابل حمل بودن یا نبودن و مسائلی از این قبیل دقت کنید که تمامی این نکات در محصولات ما با استاندارد روز عالم منطبق دارد و به آن توجه گردیده است.به کارگیری از بالابر ریلی یا بعبارتی دیگر آسانسور ستونی که از گونه های جک های هیدرولیکی محسوب می شود، در صنعت مورد توجه قرار گرفته می باشد که در ابعاد و اندازه های متنوعی و همچنین ساختار های متفاوتی در بازار عرضه می‌گردد. شرکت ما بعنوان تولید کننده گونه های بالابرهای ریلی یا ستونی در مدل های متنوع با کیفیت عالی، و با بیش از 10 سال سابقه ساخت و ساز، امکان خرید و پیشنهاد این جک را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

انواع بالابر ریلی
این کالا در کارگاه ها و کارخانه ها، مساجد، سالن های ورزشی، کارهای کنار جدولی و خیابانی کاربرد دارد که از انواع آن می توان به موردها ذیل که ساخت‌و‌ساز شرکت ما می‌باشد اشاره کرد:
بالابر ریلی
بالابر ریلی تک ریل
این مدل جک که صرفا ظرفیت حمل 1 نفر را دارا میباشد ، در دو مدل آلومینیومی و آهنی ساخت‌و‌ساز می گردد و در حین های 8 تا 12 متر قابل تولید و سفارش میباشد . مورد نیاز به توضیح است که استعمال از بالابر ریلی تک ریل در جاری ساختن کارهای سبک توصیه میشود.

آسانسور ریلی دوریل
این فرآورده به دلیل داشتن دوجک از محصول آلومینویم یا آهن که به دلخواه مشتری قابل تغییر و تحول می باشد، ظرفیت حمل دو اپراتور را دارا است که در زمان های متنوعی از 2 تا 18 متر ایجاد کرد میگردد. بالابر ریلی دو ریل با داشتن ویژگی قابل حمل بودن در طیف پهناور ای از کارهای صنعتی و کارگاهی قابل به کار گیری میباشد.

بالابر ریلی چهار ریل
این کالا در زمان های متنوعی از 2 تا 20 متر ساخت میگردد که به دلیل دارا بودن چهار ریل آلومینیومی دارای تعادل بالایی میباشد و قابلیت حمل 3 نفر را دارد که در اجرا کارهای متنوعی در صنعت کاربرد دارد. بالابر ریلی چهار ریل یکی پرکاربردترین و پرفروش ترین محصول ها شرکت ما می‌باشد.
بالابر ریلی

بها بالابر ریلی
شما می توانید جهت مشاوره برای خرید با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید و پس از دریافت مشاوره اقدام به خرید نمایید. شرکت ما مفتخر می باشد که بهترین کیفیت کالا را با ارزان ترین قیمت به شما عزیزان عرضه کند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.